Jedan će element ipak biti malo drugačiji. Iste godine kada je Los Angeles pretrpio razorne šumske požare koji su harali prigradskim četvrtima, jedna od pogodnosti koja će se naći u poklon vrećicama je jednogodišnje članstvo u Bright Harboru, službi za oporavak od katastrofe koja pomaže preživjelima u snalaženju.

Osim osobnog članstva, svaki će nominirani dobiti još 10 članstava “koja mogu besplatno darovati prijateljima, obitelji, susjedima, čak i obožavateljima koji su možda izgubili dom u požaru u LA-u”, rekao je Lash Fary, osnivač Distinctive Assets, tvrtke koja stoji iza poklon vrećica.

Već 23. godinu marketinška tvrtka zabavne industrije sa sjedištem u Los Angelesu isporučit će svoje poklon vrećice za nominirane, vrijedne preko 200.000 dolara svaka. Darovi su odabrani neovisno o Akademiji koja organizira dodjelu Oscara u nedjelju navečer.

Dobitnici poklon vrećica također će moći uživati u privatnom showu lokalnog mađioničara, DNK priboru koji dolazi s dubokim uronom u povijest nominiranog s genealogom i kaputu za psa – kućnog ljubimca, od reciklirane dizajnerske odjeće.

“Ovo je Kalifornija i ovo je stresan tjedan za mnoge od ovih ljudi. Pa imamo četiri različite opcije kanabisa za njih”, dodao je Fary, pokazujući na električne cigarete od ružičastog zlata, gumene bombone i margarite s THC-om.

Većina nominiranih neće dobiti željeni kipić Oscara, ali mogu se utješiti odabirom između odmora u vili na Maldivima, wellness resorta na Šri Lanki ili hotela s pet zvjezdica u Barceloni.

Osim što uljepšavaju dan nominiranima za prestižnu filmsku nagradu, torbe služe i kao platforma za promicanje malih poduzeća, brendova u vlasništvu manjina i tvrtki koje daju doprinos zajednici, kažu u tvrtki Distinctive Assets.