NOVI FOSILI
DJECA LJUBAVI
Opustite se i započnite dan pun
energije na frekvenciji 104 MHz
RADIO 105 SELNICA
Radio 105 Selnica | LIDL POKRENUO NATJEČAJ ZA DOMAĆE DOBAVLJAČE HRVATSKIH RUKU DJELO
LIDL POKRENUO NATJEČAJ ZA DOMAĆE DOBAVLJAČE HRVATSKIH RUKU DJELO

Lidlov uspješni brend hrvatskih proizvoda Okusi zavičaja slavi 10 godina. Tim povodom, Lidl Hrvatska raspisuje natječaj usmjeren OPG-ovima i drugim poljoprivrednim proizvođačima. Natječaj naziva „Hrvatskih ruku djelo“ traje od 5.5. do 30.6., a prijaviti se mogu svi oblici poljoprivrednih proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

 Tijekom desetljeća postojanja, Okusi zavičaja razvili su se u jedan od najprepoznatljivijih Lidlovih brendova. Trenutno je pod brendom Okusi zavičaja kupcima dostupno 100-tinjak proizvoda, uz još 30-ak u povremenoj ponudi, a ti brojevi kontinuirano rastu. Lidlova želja i cilj je projektom „Hrvatskih ruku djelo“ podržati obiteljska gospodarstva i druge male dobavljače iz cijele zemlje, pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i na taj način plasiraju svoje proizvode diljem Hrvatske. Lidlov natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ obuhvaća sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće, povrće, sokovi, vina, mliječni i suhomesnati proizvodi te drugo) i neprehrambene proizvode (sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo).
 

„U Lidlu smo jako ponosni na Okuse zavičaja koji ove godine slave 10. godišnjicu. Još od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako danas surađuje s više od 400 domaćih dobavljača, a njihov popis se svake godine povećava. Natječaj Hrvatskih ruku djelo samo je nastavak poticanja domaće proizvodnje, a uz to, Lidlov cilj u Hrvatskoj i globalno je podizanje svijesti o važnosti uravnotežene prehrane te konzumiranju sezonskih, lokalno uzgojenih namirnica“ – poručila je ovom prilikom voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.
 
Podsjetimo, brend Okusi zavičaja pokrenut je 2013. godine, a okuplja proizvode hrvatskog porijekla koji dolaze od domaćih dobavljača iz svih krajeva naše zemlje. Linija je prvotno uključivala 60-ak proizvoda: suhomesnate, riblje i mliječne, tjesteninu, voće i povrće, a kod Lidlovih kupaca je doživjela veliki uspjeh te se nastavila nadopunjavati novim proizvodima.
Lidl Hrvatska poziva OPG-ove, proizvođačke organizacije i druge organizacijske oblike poljoprivrednika da se prijave na natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ od 5.5. do 30.6. Na poveznici https://okusizavicaja.hr/ možete pronaći informacije o natječaju, pravilnik te pristupni obrazac. Proizvođači na natječaj mogu prijaviti više vrsta svojih proizvoda, a nužno je da se radi o proizvodu hrvatskog podrijetla i vlastite proizvodnje.
 
 
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska
 

05.05.2023
MEDIA-MIX-RADIO 105 D.O.O.
Braće Radića 23
40314 Selnica, Hrvatska
OIB: 42618923306
direktorica: Vera Mezga
režija i studio: +385 40 861 500 i 060 800 550
email: info@radio105.hr
Copyright © 2020 | MEDIA-MIX-RADIO 105 D.O.O. | Sva prava pridržana
Developed by: IN4 International