ŽELJKO BEBEK
LAKU NOĆ SVIRAČI
Opustite se i započnite dan pun
energije na frekvenciji 104 MHz
RADIO 105 SELNICA
Radio 105 Selnica | Veliki uspjeh kampanje “Međimurje daje više!”, podijeljeno više od 15.000 kupona
Veliki uspjeh kampanje “Međimurje daje više!”, podijeljeno više od 15.000 kupona
U Međimurju više gostiju nego lani u istom razdoblju!  U mjesec dana turisti u Međimurju potrošili  više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj!
Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i privatnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom „Međimurje daje više!“, koja traje od 15. lipnja do 15. rujna 2020. Cilj kampanje je umjesto natjecanja u spuštanju cijena, ponuditi dodanu vrijednost turistima  te se u vremenu kada je fokus na kontinentalnom turizmu pozicionirati i nametnuti Međimurje kao idealnu destinaciju koja nudi i daje više. Kampanja je usmjerena na domaće tržište s ciljem privlačenja domaćih gostiju na način da za svakih potrošenih 250 kuna dobiju kupon za jednu od više od 100 ponuđenih besplatnih usluga u destinaciji. Nakon mjesec dana kampanje “Međimurje daje više!” poznati su i prvi rezultati kampanje koju provodi TZMŽ u suradnji s partnerima.
 
U prvih mjesec dana kampanje podijeljeno je više od 15.000 kupona. Turisti u Međimurju potrošili više od četiri milijuna kuna ne računajući smještaj!
Od 15.06. do 15.07.2020 ( prvih mjesec dana kampanje ) ostvareno je 5.186 dolazaka i 12.887 noćenja, dok je prosječni boravak bilo 2,48 dana. Efikasnost i uspješnost kampanje pokazala se već u prvim tjednima mjeseca srpnja.  Od 1. do 15.srpnja 2020.godine u Međimurskoj županiji ostvareno je  2% više dolazaka nego u istom razdoblju 2019. godine.
Dolasci domaćih gostiju ostvarili su index 102%, a noćenja 97% - dakle 2% više gostiju nego u istom razdoblju prošle godine i praktično isti broj noćenja kao prošle godine u promatranom razdoblju.
 
Rezultat kampanje „Međimurje daje više!“ turistička potrošnja  veća od 4 milijuna kuna
Kao rezultat prvih trideset dana kampanje posebno valja istaknuti podjelu više od 15 000 kupona kojima gosti ostvaruju više od 100 besplatnih doživljaja, a što je potaknulo izvanpansionsku potrošnju gostiju. Učinci kampanje su vidljivi i mjerljivi, budući za svakih potrošenih 250 kuna gost dobiva jedan kupon te je lako zaključiti kako je u prvih mjesec dana u Međimurju ostvarena turistička potrošnja veća od četiri milijuna kuna. Doseg kampanje na društvenim mrežama je više 530.000 pojedinačnih  korisnika, dok je doseg putem TV-a u Republici Hrvatskoj više od milijun gledatelja.
 
Rudi Grula, voditelj ureda TZ Međimurske županije: Domaći gost uvijek je najbolji gost i za njega se valja izboriti!
Ovo nije samo kratkoročna kampanja, već je ovo ulaganje u našeg, domaćeg gosta. Mi smo i do sada imali oko 50% domaćih gostiju, a želja nam je da ta brojka bude i malo veća“, ističe Rudi Grula, voditelj ureda Turističke zajednice Međimurske županije te dodaje kako kontinentalni turizam u Europi, uvijek počiva upravo na domaćem gostu.
“Domaći gost je bio i uvijek će biti najbolji gost, a upravo je ova, posljednja kriza pokazala koliki je njegov stvarni značaj za uspješan turizam, no za domaćeg gosta se valja izboriti i naša kampanja, sada kada je najteže, usmjerena je upravo na domaćeg gosta. A da smo bili u pravu kada smo se fokusirali na domaćeg gosta dovoljno govore brojke. U prvih 15 dana mjeseca srpnja ostvarili smo rast dolazaka od 2% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je kampanja rezultirala potrošnjom u Međimurju većom od četiri milijuna kuna.“
Trenutna popunjenost i interes za booking koji ovih dana bilježe međimurski smještajni objekti bude nadu da ova turistička godine, usprkos svim okolnostima, može biti itekako uspješna.“Prema našem istraživanju, ali i informacijama dobivenim od vlasnika, kapaciteti u privatnom smještaju su do rujna uglavnom popunjeni, a kuće za odmor s bazenima u cijelosti  rasprodane, odnosno 100% popunjene. Trend je izrazito pozitivan, a rezultati kampanje nas jako vesele jer u “špici” ljetne sezone i s obzirom na objektivne okolnosti, ostvariti porast broja dolazaka je veliki uspjeh. Izrazito smo zadovoljni i činjenicom da su kampanjom postignuti naši glavni ciljevi -  motiv dolaska i dobra turistička potrošnja, i to više od četiri milijuna  ne računajući trošak smještaja. Značajno je i što je kampanja privukla 98% individualnih gostiju, što govori o njenoj uspješnoj implementaciji. Svakako idemo dalje s kampanjom i pozivamo sve građane Republike Hrvatske da posjete Međimurje koje uvijek daje i nudi više” zaključuje Grula.
 
Iz TZ Međimurske županije posebno su ponosni na vrijednost za novac i kvalitetu usluge u destinaciji koju svaki turist dobiva.
Tijekom mjesec dana kampanje zabilježen je i izuzetno visok stupanj zadovoljstva partnera i gostiju te do sada niti jedan partner ili TZ Međimurske županije, nije zaprimila niti jednu reklamaciju.
Ova najmanja hrvatska županija iz godine u godinu opravdava titulu najuspješnije kontinentalne turističke destinacije i podiže ljestvicu izvrsnosti na svim područjima. Njihov uspjeh leži i u činjenici da svoju turističku priču grade na očuvanju lokalnog identiteta i običaja uz jačanje autohtone ponude s fokusom aktivni, eno-gastro i kulturni turizam te održivi razvoj koji je sastavni dio identiteta Međimurja općenito, ali i kao turističke destinacije.
Važno je istaknuti i sinergiju lokalne, regionalne vlasti i TZ Međimurske županije te više od deset godina kontinuiranog ulaganja u turizam Međimurja. Predsjednik turističke zajednice i župan Međimurske županije Matija Posavec kazao je: „Uspjeh koji je i u ovoj krizi postignut, rezultat je dugogodišnjeg rada naših turističkih djelatnika na svim razinama. Već u ožujku, na samom početku krize, krenuli smo raditi na ovoj kampanji te i ove godine kroz program turističkih potpora osigurali 400.000,00 kuna te dodatnih 100.000,00 kuna namijenjenih turističkim agencijama. Kroz program je od 2011. do danas dodijeljeno više od 2 milijuna kuna bespovratnih sredstava iz proračuna Međimurske županije, a kao rezultat danas u Međimurju imamo 84 nova turistička projekata, odnosno proizvoda. Ne manje važno, s obzirom na posljednju krizu, Županija smo s najmanjom incidencijom COVID 19 virusa u Republici Hrvatskoj, a time i vrlo sigurna destinacija za kvalitetan i ugodan odmor.  Međimurje uvijek daje više“  

17.07.2020
MEDIA-MIX-RADIO 105 D.O.O.
Braće Radića 23
40314 Selnica, Hrvatska
OIB: 42618923306
direktorica: Vera Mezga
režija i studio: +385 40 861 500 i 060 800 550
email: info@radio105.hr
Copyright © 2020 | MEDIA-MIX-RADIO 105 D.O.O. | Sva prava pridržana
Developed by: IN4 International